1001 dingen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marlies Piksen - WaarBenJij.nu 1001 dingen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Marlies Piksen - WaarBenJij.nu

1001 dingen

Door: marliespiksen

Blijf op de hoogte en volg Marlies

18 November 2010 | Nederland, Haarlem

Overmorgen is het zo ver! Dan vertrek ik en samen met mijn o zo geliefde reisgenootjes (zie foto :D) naar Kenia voor 4,5 week.

En dat is niet het allermooiste, want dat moet nog komen: ik moet ALLES nog inpakken, van Antimuggenbeet tot Zonnebril.

Deze week nog 1001 dingen gedaan, voornamelijk afscheidsdaten (hapje bij de Tapas in Leeuwarden met Mies&Ma (;)), een laatste-voor-Afrika date met Noortje een filmpje met mijn vriendje, eten-met-vrienden etc. Nog aan 1001 en gedacht (en dan voornamelijk 's nachts met dank aan en behulp van DE (eerder genoemnde) malariapil) en morgen 1001 dingen inpakken (en waarschijnlijk 1001 keer aan de telefoon hangen met Brenda en Eva).

Vandaag het afsluitende Public Health tentamen 'afgeraffeld' omdat vragen gesteld werden waar je maar liefst een dag mee kan vullen, beantwoord moesten worden in 2 uur. Wel heerlijk dat we ons nu ECHT kunnen bezig houden met het vertrek.

Nu eerst nog even genieten van mijn laatste vrije avond op de bank, de stroopwafels in mijn overlevingspakket (sorry vriendinnetjes, die eet ik hier al op, want stroop en 30 graden is geen goede combi denk ik ;)) en de bolle toet (wang) van Ruben!

• 18 November 2010 - 16:25

he meiden. veel plezier en geniet er van. denk ook aan de malaria tabletten. en uitkijken dat er geen wilde dieren in je slaapzak kruipen

• 19 November 2010 - 14:33

Gerda Backx:

Wat een ervaring, geniet ervan!
    Veel plezier, Bert en Gerda.

• 24 November 2010 - 18:28

Rosa:

Heel veel plezier ervan!!! Geniet geniet geniet van deze vast en zeker heeel bijzondere ervaring! x

• 25 November 2010 - 22:14

Christy:

heej marliesje! hoe is het daar?
    ik zit met smart te wachten op een nieuw verhaaltje vanuit Kenia! ben zo beniuwd hoe het gaat met jou en de meiden, je project en je eerste indruk enzo!
    ik hou je site in de gaten!! Geniet van je tijd daar!

liefs